יום חמישי, 11 בדצמבר 2008

זה מתחיל

בטח נראה לכם שאנחנו מגזימים עם כל הענין הזה של בלוג.
"שני המתלהבים האלו, נוסעים לחצי שנה, וגם זה אחרי שכולם כבר חזרו, גילו את האור (או מה שלא גיליתם שם), בחרו מקצוע לחיים, עשו חוקן אחד או שניים, הפסיקו לאכול בשר והתחילו לאכול סרטים" וכו'.
"עכשיו" אתם בטח אומרים לעצמכם, אם הגעתם לקרוא את העניין הזה, סטודנטים עסוקים שכמותכם, "עכשיו הם חושבים שהם המציאו את הכל, אפילו לא נוסעים למזרח, או לדרום אמריקה, סתם - לאוסטרליה וניו זילנד - אין שם עניים אמיתיים, אפילו למסכנים שם יש איזה חווה עם כמה כבשים, והביוב זורם (למרבה הפלא) בצינורות המקובלים, ולא ברחובות (רחמנא לצלן)" ובכן - "עכשיו הם עושים בלוג, כי מייל פשוט (למה אתם חושבים שהמיילים שלכם היו פשוטים? כאילו שכולם יודעים איפה זה... איפה זה כל החורים שהגעתם אליהם? ואתם עוד מצפים שנזכור את השמות? כבר בהברה השניה אתה מוצא את עצמך ממלמל משהו בג'יבריש שאח"כ תמצא את עצמך פשוט קורא באותו השם לכל אותם "מקומות מופלאים עם שקיעות מדהימות, חבל שאתם לא פה, וואו וואו, הכי יפה פה בעולם אבל אין כמו בכנרת, עוד שבוע אני חוזר בהפתעה הביתה לא מגלה, אבל אם אפשר שמישהו יבוא לקחת אותי? אסף, אתה יכול? אם לא אז רק תביא את החכמולוג למה אני לא מתכוון לשלם כל כך הרבה על כל הדרך מנתב"ג הביתה, חזרתי בלי גרוש, ודרך אגב - תשאלו את מרגלית אם אפשר כבר בראשון לעבוד במסעדת הדגים, ושתשים אותי ישר בפרטיים, אין לי זמן לקבוצות למה באוקטובר אני מתחיל ללמוד...""")))))))))""")) (כדי לוודא שלא שכחנו אף סוגריים "וגם לא גרשיים").
ובכן - "... כי מייל פשוט זה לא מספיק? חייבים להתחכם! מזל שהם אחד עם השני כי אף אחד אחר לא היה מצליח לסבול אותם".
אם כך, הרשו לנו לענות לכם - לא אכפת לנו מה אתם חושבים! בזמן שכולכם ראיתם עולם, אנחנו התמרמרנו כאן בשקט בחיפה, ניקינו מטבחים ושירתנו זקנים ובזבזנו את כספינו לשווא על תענוגות החיים. מגיע לנו גם קצת מזה... ממה שכולם עושים, כי כמו כל היהודים, גם אנחנו חושבים שמה שכולם עושים בטח הכי נכון... לכולנו... לרובנו... לנו!
שחף* (מי זה שחף?) (אה, והכוכביות זה בגלל שיש מילון מונחים בשער של הבלוג... זה שחף מוסר... מי זה?) טס היום בלילה ועפר* (עפר?) רק עוד חודשיים. ואין לנו כבר כח להסביר למה כי הסברנו מספיק בחודש האחרון, אז תתעדכנו אחד אצל השני. אבל נסכם בקצרה שעפר (?) מצאה לעצמה עוד משהו ללמוד שאף אחד לא מבין מה הוא ולמה היא לומדת אותו, ולשחף פשוט נמאס לחכות לה, כי שנתיים לחכות זה באמת הרבה זמן! וכמה זמן אפשר לדחות "טיול אחרי צבא", ראבאק!
מה שאומר שבחודשיים הבאים תיאלצו לסבול את ההומור המוזר שלו . עד שאני אגאל אתכם מייסוריכם בעוד חודשיים.

עד הפעם הבאה - תעבירו למי שאתם חושבים שזה מעניין אותו את הכתובת של הבלוג כי עדיין לא ממש הבנו איך זה עובד. ובזה אנחנו מתכוונים - כדי שיוכל גם לקרוא ולהתעניין בשלומנו, לא כדי שייזהר לנפשו ולא ייכנס לעולם לכתובת... חארות!!!

4 תגובות:

  1. yoffie guys(: i expect some info in THE LANGUAGE from time to timep:.

    i've got also a blog, it's in here: http://www.blogger.com/profile/14022854817166868338

    השבמחק
  2. רק רצינו לבדוק שזה עובד

    השבמחק
  3. nivi is the coolest
    nivi is the coolest
    est est est
    just wanted to check the echo here
    have loads of fun

    השבמחק
  4. רצינו לבדוק שזה עובד נעקוב אחריכם בענין רב

    עמוס-רוחלה

    השבמחק